Nahrávací zařízení TriRec

TriREC je vysoce výkonné a zároveň široce škálovatelné řešení pro nahrávání telefonních hovorů. Svojí architekturou a logikou systém nečiní rozdílu mezi koncovými uživateli, je určen pro společnost jakékoliv velikost i zaměření, pro státní správu či místní samosprávu.  Systém se připojuje k analogovému, digitálnímu nebo k VoIP rozhraní s protokolem H.323 nebo SIP, což nabízí jeho široké využití, flexibilitu a v neposlední řadě i snadnou instalaci. Na rozdíl od jiných nahrávacích systémů podporuje vysokou úroveň šifrování. Systém je založen na jádru operačního systému Linux, což ve výsledku poskytuje vysokou spolehlivost a dostupnost.

 

Škála aplikovatelnosti od jednotek až do tisíců nahrávaných kanálů umožňuje nasazení systému TriREC zcela v souladu   potřebami konkrétního koncového uživatele, ať již jde o společnost rodinného typu, nebo společnost organizovanou v několika
geografických lokalitách s desítkami, stovkami či dokonce tisícovkami uživatelů. Maximální počet uživatelů, kteří komunikují  prostřednictvím našeho řešení, je tak omezen pouze výkonem hardware, na který je aplikováno.

Systém TriREC je nezávislý na implementovaném komunikačním prostředí, proto kromě telefonní ústředny TriPBX podporuje i celou řadu dalších zařízení od významných výrobců komunikačních technologií, např. společností AVAYA, Alcatel, AAstra, Ericsson, Siemens a dalších.

V praxi tak přináší možnost uspokojení potřeb náročných uživatelů, kteří mají maximální nároky na výkon, kvalitu a dostupnost telekomunikačních služeb při zachování příznivých nákladů na jejich pořízení, bez nutnosti zásahu do stávajícího komunikačního prostředí, dokupování přídavných karet nebo licencí na straně telefonní ústředny či komunikačního serveru.